1. I vores pris er morgenbuffet, frokost og aftensmad inkluderet (alle måltider og drikkevarer).
2. Check-in til værelserne er kl. 15:00 og check-ud er kl. 11:00. Tidlig check-in eller sen check-ud koster ekstra, og afregnes på stedet.
3. Gratis for børn mellem 0 & 6 år, medmindre andet er oplyst.
4. Hotellerne har interne regler som skal overholdes, kunder som ikke overholder dette og/eller trodser hotel administrations advarsler vil få deres reservation annulleret. 5. Skat og afgifter er inkluderet i vores priser.
6. Den endelige kontrakt indgås med kunden når det fulde beløb for reservationen ER betalt.
7. Afbestilling, skal ske inden den oplyste frist, ellers kun kan ske i dødstilfælde/dødsårsager, eller andre lignende helbreds årsager, udover disse forudsætninger ingen betalinger vil blive refunderet eller ændret efter frist. Smitte med Covid-19 efter frist er ikke en gyldig grund til refundering, medmindre der er hospital indlæggelse og sygehus rapport.
8. Annullering af reservation skal ske skriftligt via mail til info@alternativ-rejser.dk
9. Refundering sker i hotellets/destinations lokale valuta på omregnet til danske kroner på afbestilling dagens kurs
10. Kunden skal hurtigst muligt betale for bestillingen, hvis hotel prisen stiger i mellemtiden skal kunden betale differencen, ellers har Alternativ Rejser / Demiroglu Reisen ret til at få reservationen annulleret.
11. Pga. pandemien, kan indendørs aktiviteter, pools/SPA, være lukket, desuden rejsende til Tyrkiet skal huske af have en HES kode som kan bla. hentes via appen ” Hayat Eve Sığar” eller via register.health.gov.tr
Husk at tjekke vores Covid-19 side for nyeste restriktioner: https://alternativ-rejser.dk/covid-19
Hvad kan jeg forvente af Alternativ Rejser?
Alternativ Rejser, på ligefod med andre i branchen er booking agnet, dvs. Alternativ Rejser står for bookingen og håndteringen af dette og garantere at den bookede værelse i den ønskede hotel eksistere ved ankomst til chek inn.
Hvad kan jeg klage til Alternativ Rejser?
Hvis din booking ikke kan ses eller eksistere i den bookede hotel/Villa, eller hvis du får en anden værelse/villa type end den bookede f.eks. værelse med ingen eller natur udsigt istedet for havudsigt osv.
Bemærk: Nogen gang kan vores kunder få gratis opgrade af hotellet, af forskellige årsager, hvis dette er tilfældet, og man ikke ønsker dette, skal man straks kontakte hotel personalet i første omgang, eller os for at få den ændret.
Hvad kan jeg ikke klage over?
Alternativ Rejser står ikke for drift i de hoteller vi har aftale med, derfor vi kan ikke og har ikke noget at gør med service, rengøring, mad, defekte ting i værelset eller ligenede. Klage af den art under opholdet skal ske direkte til hotel administrationen, dvs receptionen eller guest relation. Klage efter endt ophold kan ske både til hotellet hvor Alternativ Rejser kan formidle kontakt info til relevent afdeling, eller til Alternativ Rejser, hvor vi (oversætter hvis nødvendigt) videre sender den og giver kunden svar, som kommer fra hotel / villa administrationen.
Hvad sker der hvis jeg vil chekke tidligere ud end planlagt/booket til?
Der skal rettes henvendelse til hotel/villa adminstrationen, hvis de giver grønlys til dette ønske, vil de give Alternativ Rejser besked, og når vi har modtaget refunderingen fra distinationen, videre sendes det til kunden.
Hvis distinationen nægter at efterkomme kundens ønske eller hvis kunden forlader stedet uden at give besked til distinationen, kan man ikke få refunderet de resternede dage.