Alternativ Rejser’s generelle betingelser

 

  • 1.I vores priser er morgenbuffet, frokost og aftensmad inkluderet, med mindre andet er angivet
  • 2. En uges ophold er 7 nætter og 8 dage.

  • 3. Check-in til værelserne er kl. 16:00 og check-ud er kl. 11:00 

  • 4. Børne priserne afhænger af børnenes alder, specifikke børneregler kan læses under hvert hotel
  • 5. A. Vores hoteller har interne regler som skal overholdes, kunder som ikke overholder dette
  • 5. B. Alternativ Rejser er kun ansvarlig for booking processen, valg af destination er kundens ansvar, hvis destinationen lever, eller ikke lever op til kundes forventning/smag er dette ikke Alternativ Rejse’s ansvar. 
  • og/eller trodser hotel administrations advarsler vil få deres reservation annulleret, i dette tilfælde kan Alternativ rejser ikke kræves refundering.

  • 6. KDV (skat og afgift) er inkluderet i vores priser. 

  • 7. Den endelige kontrakt indgås med kunden når det fulde beløb for reservationen ER betalt.

  • 8. Annullering af den endelige reservation(bekræftelse) skal ske 30 dage før check in, med mindre andet er angivet/ oplyst. Efter denne frist kan kun ske i dødstilfælde, eller andre lignede dokumenterede helbredsårsager, udover disse forudsætninger ingen betalinger vil blive refunderet.

  • 9. Kunden skal hurtigst muligt betale for bestillingen/ reservationen, hvis hotel prisen stiger i mellemtiden skal kunden betale differencen, ellers har Demiroglu Reisen/Alternativ Rejser ret til at få reservationen annulleret. 

  • 10. A: Tvist: Alle info. og billeder/ video materialer leveres af destinationen/ hotellet, og vi på tager os ingen ansvar for fejl eller mangel i disse. Alternativ Rejser fungere som rejse formidler for destinationen, derfor alle priser, ledighed/fuld booking ved booking tidspunktet styres af destinationen og vi har ingen indflydelse på disse. 
  • 10. B: Der gives garanti for at den bookede værelsetype leveres ved check in, udover dette, kan Alternativ Rejser ikke inddrages i øvrige forhold i værelset, f.eks. fejl i klima anlæg, rengøring, minibar osv. Disse øvrige forhold skal kunden tage op med destinationen.

 


 

Translate »